Deadpool, fénomén, který ovládl celý svět!
Ryan Reynolds je velmi populární a oblíbený herec, který se dlouhých 11 let snažil protlačit zfilmování Marvelovského komixu Deadpool. To se mu úplnou náhodou po určitém čase povedlo a jak jste mohli vidět ve filmu, opravdu ta snaha stála za to. Teď už můžeme jen doufat, že Deadpool prvním dílem neskončí a studio 20th Century Fox se rozhodne pro pokračování tohoto fénoménu.
To, že se Deadpool stal nejúspěšnějším říkají i tržby. Od premiéry, která proběhla minulý čtvrtek zaznamenal tento film jen v USA tržby ve výši 135 milionů dolarů, (3,3 miliardy korun). Celosvětové příjmy pak dosáhly částky 260 milionů dolarů (6,5 miliardy korun).
Deadpool po pár dnech porazil i Muže z oceli, Matrix Realoaded a 50 odstínů šedi
Největší únorový hit všech dob sesadil z předních příček kontroverzní drama 50 odstínů šedi, Muže z oceli a Matrix Reloaded, který v roce 2003 v amerických kinech utržil 91 milionů dolarů.
Úspěch měla také marketingová kampaň, která ukázala, že film lze propagovat smysluplně, kreativně a hlavně originálně! No, přesvědčte se sami.
Z úplně první fotografie Deadpoola se stal virál
Ryan Reynolds zveřejnil na svém Twitterovém profilu úplně první fotografii sebe v kostýmu Deadpoola. Netrvalo to dlouho a lidé začali považovat fotografii za parodii na velmi proslulou fotografii herce Burta Reynoldse pro časopis Cosmopolitan z roku 1972.
,,I am touching myself tonight“, hláška, která byla použita v několika reklamních spotech
,,I am touching myself tonight“, tak přesně tuhle hlášku použil Deadpool ve filmu hned několikrát. A právě této hlášky se chopil marketingový tým, který tuto hlášku použil pro několik spotů ke Světovému dni proti rakovině. Jedno video je určené pro pány a druhé pro dámy. Deadpool tak nabádá, aby se lidé pravidelně prohmatávali a objevili rakovinu včas.
Toto video upozorňuje pány na nebezpečí rakoviny varlat
Toto video upozorňuje dámy na nebezpečí rakoviny prsou.
Fanoušci pak pod hashtagem #touchyourselftonight reagovali na další videa.
Existují také Deadpool emotionky, které si můžete zdarma stáhnout
Sadu Deadpool emotikonů si můžete stáhnout na App store a Google Play zcela zdarma.
Deadpool útočí také na Tinder a Snapchat!
Pokud vlastníte aplikaci Tinder a Snapchat, určitě si přidejte vašeho oblíbence Deadpoola. Tinder je seznamovací aplikace, která má v současné době více než 50 milionů aktivních uživatelů po celém světě. Marketingový tým myslel opravdu na vše a vytvořil Deadpoolovi aktivní profil. Neváhejte a dejte si match!
A pokud nemáte Tinder, nezoufejte. Marketingový tým myslel také na ty, co vlastní pouze Snapchat! Deadpoola byste měli najít pod přezdívkou ,,Deadpoolmovie“.
Registrovaným fanouškům chodil i newsletter
Tvůrci Deadpoola nezapomněli ani na další způsoby online propagace. Fanouškům, kteří se zaregistrovali pro novinky na stránkách DeadpoolCore.com, chodily na mail nejnovější zajímavosti o filmu. Na obrázku níže můžete vidět newsletter, který oznamoval brzký příchod nového traileru.
Registrovaným fanouškům přišel taky obrázek ze scenáře, ve kterém můžete vidět, jak Deadpool sám v průběhu filmu opravoval.
Zdroj: Markething
Komentáře