Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Dáme jídlo ohlašuje novou službu. Platformu Dáme rozvoz nabídne postupně ve více než 100 českých městech

Společnost Dáme jídlo, lídr na trhu rychlého doručování (tzv. Q-commerce), ohlašuje spuštění nové platformy s názvem Dáme rozvoz. Ta si klade ambiciózní cíl: doručit zákazníkům téměř jakékoliv zboží z lokálních podniků velmi rychle (ideálně do 30 minut). Službu hodlá společnost spustit postupně ve více než 100 městech ČR.

Budoucnost maloobchodu nezpochybnitelně leží v Quick Commerce. Zákazníci nechtějí na svoje zboží čekat, zvláště pak pokud v řadě případů lze objednávku doručit i do 30 minut. Rychlé doručování nabízí spotřebitelům i prodejcům zcela nové možnosti. Opět tak o krok posouvá zkušenost zákazníků s online nakupováním.

“Lidé si mnohdy neuvědomují, co všechno si mohou v relativně krátkém čase nechat dovézt přímo k sobě domů, do práce, na služební cestu, nebo jako překvapení do restaurace, kde právě sedí s přáteli. Dnes už se nejedná pouze o jídlo, květiny či drogerii, ale i o knihy a drobnou elektroniku jako třeba notebooky, telefony, či nabíječky,” říká Filip Fingl, CEO společnosti Dáme jídlo. “Prostřednictvím Dáme rozvoz chceme redefinovat to, jak dnes funguje online retail. Uživatelům dáváme do ruky nástroj, díky kterému mohou mít doma velmi rychle prakticky cokoliv,” dodává Fingl.

Novou službu Dáme rozvoz hodlá společnost zavádět postupně ve více než 100 městech. Využít ji přitom může každý podnik, který chce svým zákazníkům umožnit okamžité doručení zásilky už do 30 minut. “Vzhledem k našemu zaměření budou našimi prvními partnery restaurace, které mají vlastní e-shopy, ale rozhodně budeme usilovat o co nejširší portfolio firemních zákazníků. Naší službě věříme. Náš systém logistiky je prověřený časem a víme, jakou dobu doručení můžeme zákazníkům vzhledem ke vzdálenosti od obchodníka garantovat díky předem definovaným rozvozovým zónám. Ceny za naši novou službu budeme s jednotlivými partnery řešit individuálně na bázi pay-per-use[1]. Finální cenu pro jejich zákazníky ponecháme kompletně na nich,” doplňuje Petr Indra, obchodní ředitel společnosti Dáme jídlo.

Dáme rozvoz přitom bude fungovat zcela samostatně a nezávisle na platformě Dáme jídlo. “Připravené máme dvě verze spolupráce. Partnerský podnik může přidat rychlé doručení objednávky prostřednictvím Dáme rozvoz na jejich webu jako jednu z možností dopravy. Tu si pak zákazník může vybrat mezi dalšími variantami dovozu svého zboží. To se bude hodit všem, kteří provozují vlastní e-shopy a chtějí nabídnout opravdu rychlé doručení zásilky. Pro tyto partnery pak máme nachystané i napojení do našich systémů prostřednictvím tzv. API[2],” popisuje fungování služby z pohledu partnerů Josef Simpartl, šéf logistiky v Dáme jídlo.

“Druhou variantu ocení zejména partneři, kteří potřebují rychlou dopravu zásilek ad hoc. Ti mohou poptávku na super rychlé doručení balíčku zadat na speciálně připravovaném webu,” dodává Simpartl. Podniky, které se rozhodnou Dáme rozvoz využít, získají rychlou flotilu kurýrů a komplexní systém pro sledování doručování bez vstupních nákladů – mohou se tak naplno věnovat svému podnikání a starosti s logistikou omezit na minimum.

Novou službu hodlá společnost spouštět postupně v několika fázích: v červenci pro vybrané partnery a v průběhu léta pro komerční použití. Služba přichází v rámci strategické iniciativy mateřské společnosti Delivery Hero, která nese název Deliver Anything. “Cítíme velký obchodní potenciál a synergii mezi naším současným podnikáním a touto novou platformou. Chceme využít naši silnou regionální působnost, velkou flotilu kurýrů a propracovaný logistický systém k tomu, abychom posunuli české online nakupování zase o krok dále,” zakončuje Filip Fingl.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru