Creative Dock slaví úspěch s neviditelnými rovnátky: beyli a plánuje expanzi do střední Evropy

Creative Dock slaví úspěch s neviditelnými rovnátky: beyli a plánuje expanzi do střední Evropy

Služba: beyli, kterou na jaře v Německu a Polsku spustil company builder Creative Dock, přináší na evropské trhy inovativní technologii tzv. neviditelných rovnátek. Obrovský zájem vzbudil vstup :beyli na trh zejména v Polsku, a tak nyní Creative Dock zvažuje strategickou expanzi na další středoevropské trhy. V plánu je také otevření dalších poboček v Německu a ve hře je do budoucna i nizozemský trh.

Neviditelná rovnátka :beyli se vyrábějí z transparentního, biokompatibilního plastu, díky kterému jsou zcela diskrétní. :beyli využívá německou technologii CA® CLEAR ALIGNER, pomocí které se na světě za poslední dva roky vyrobilo již přes 200 000 kusů rovnátek. Místo nepříjemných kovových prvků v podobě šroubů nebo držáků klient nosí neviditelná rovnátka, jejichž tvar se každý týden více přibližuje kýženému výsledku. Rovnátka pro jednotlivé týdny jsou navíc vyrobena z různě silného materiálu. Klient tak začne léčbu s rovnátky z nejjemnějšího materiálu a teprve, až si zuby na rovnátka zvyknou, materiál zesílí a začne na zuby vytvářet větší tlak. Rovnátka lze navíc kdykoli pohodlně vyjmout a vyčistit.

„V USA nebo západní Evropě už neviditelná rovnátka jako diskrétní alternativa k těm klasickým platí za standardní produkt, ve střední Evropě jsou zatím málo známou záležitostí. To jsme se rozhodli změnit,“ vysvětluje Kateřina Mikulková, která se stará o mezinárodní marketing značky :beyli.„Před čtyřmi měsíci jsme začali diskutovat nad tím, ve kterých zemích projekt spustíme, a nakonec volba padla na Německo a Polsko.“

Packaging_15 sad rovnatek

Z amerického trhu na evropský

Projekt od počátku vznikal na mezinárodní úrovni, nejvýrazněji se na jeho přípravě podílely pražská, mnichovská a varšavská pobočka Creative Docku. „Velkou výzvou pro nás bylo hledání způsobu, jak systém neviditelných rovnátek přenést z relativně uvolněných podmínek Spojených států na evropský trh, který je více regulovaný. Byla k tomu potřeba důsledná právní analýza,“ popisuje CEO :beyli Philippe Dahmen.

Jednoduchá a efektivní služba, která vychází vstříc potřebám zákazníků, je výsledkem unikátního inovativního procesu. Bylo například nutné vytvořit platformu, v rámci které :beyli spolupracuje s místními stomatology a ortodontisty. A také vyřešit otázku, zda mají zákazníci docházet osobně do studia, nebo zda celý proces absolvují pouze online. První varianta se ukázala jako vhodnější z právního hlediska, ale také s ohledem na komfort klientů a budování důvěry.

Studio, zubař a pak už jen kurýr

První dvě studia :beyli byla otevřena v polovině března ve Varšavě a v Kolíně nad Rýnem. Do těchto studií se klienti mohou  online objednat na webu :beyli na první nezávaznou konzultaci. Tam během půlhodinového setkání získají 3D sken a model vlastních zubů. Personál jim také připraví ilustrační obrázky, jak budou zuby vypadat na konci procesu zubní korekce, a na počkání jim vyrobí první zkušební rovnátka.

Pokud klientovi rovnátka vyhovují, postará se o tvorbu jeho léčebného plánu (tedy simulace, jak se jeho zuby budou rovnat) tým zubařů a ortodontistů. Aby :beyli vyšlo cenově vstříc klientům s drobnějšími kosmetickými vadami, vytvořilo sadu tří tarifů v závislosti na délce léčby a složitosti případu – zcela jednoduše podle počtu zubů, se kterými je potřeba hýbat. „Díky tomuto opatření a možnosti platit v měsíčních splátkách se rovnání zubů rázem proměnilo z luxusní služby ve službu dostupnou opravdu všem,“popisuje Kateřina Mikulková. V ceně tarifu jsou konzultace ve studiích, ale i se zubaři nebo ortodontisty, kteří s :beyli spolupracují. A samozřejmě také sada rovnátek, kterou si klient buď převezme u zubaře, nebo si je nechá doručit kurýrem rovnou domů.

 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru