Claim

Claim je marketingové motto (slogan), tvořící image produktu či firmy. Claim je jednoduchý, krátký a dobře zapamatovatelný, aby si jej zákazníci vždy spojili s daným produktem/značkou.

Spolu s logotypem, barvami a filosofií je claim jedním z nejdůležitějších prvků marketingové komunikace.

Jak claim používat?
V marketingové komunikaci jsou již osvědčená pravidla o tom, kdy je claim nejlepší používat. V psané formě a v audiovizuální formě se claim dává za produktem. V multimediálních reklamách (rádio, TV, kino) na závěr v rámci packshotu (soubor metod sloužící k podpoře prodeje výrobků do podlinkové komunikace).

 

Příklady úspěšných claimů:
McDonalds – I’m lovin it
Nike – Just do it
Vanish – skvrn a špíny se zbavíš

claim

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru