Čím více utratíte v e-shopech, tím více ušetříte

Čím více utratíte v e-shopech, tím více ušetříte

[inzerce] Připadá vám titulek nesmyslný? Jen zdánlivě, v Česku se totiž začal prosazovat další fenomén přicházející z USA a západní Evropy, který potěší hlavně ty, kdo rádi a často nakupují na internetu. Česká internetová firma Retail Info před časem spustila web VratnéPeníze.cz, který pracuje na bázi cashbacku, tedy vrací peníze za nákupy do vašich kapes. O co ve stručnosti jde?

Registrujete se na stránce VratnéPeníze.cz a poté navštívíte jako obvykle svůj oblíbený e-shop nebo slevový portál, tentokrát ale prostřednictvím odkazu na webu VratnéPeníze.cz. Tak obchodník pozná, že se jedná o nákup s provizí. Když zaplatíte celou částku za vybrané zboží internetovému obchodu, ten poté vyplatí provizi serveru VratnéPeníze.cz, který vám na oplátku část (zpravidla polovinu) z provize vrátí zpět. Vaše provize se obvykle pohybuje v jednotkách procent z částky, za kterou jste nakoupili, a je potom do několika hodin až dní připsána na váš účet.

O tom, jak je podobný způsob nakupování populární v zahraničí, svědčí čísla. Například britský cashback portál Quidco.com umožňuje získávat provize v 3000 online obchodech, a využívá ho přes 1,5 milionu lidí. Ještě více lidí nakupuje prostřednictvím podobných serverů v USA (Fatwallet.com, Yub.com, Ebates.com). U nás jsou poměry o poznání skromnější, přesto už se objevují první vlaštovky.

VratnePenize.cz zprostředkovává momentálně provize od více než 160 českých internetových obchodů a slevových portálů. Za několik měsíců dosáhl obratu 1, 5 milionu korun a svým uživatelům za stejnou dobu vrátil na účty přes 70 tisíc korun. Velkou část obratu přitom tvoří provize za slevové pobyty, drobnou elektroniku, sportovní a chovatelské potřeby.

U našich registrovaných uživatelů vítězí oblibou slevové portály jako Slevomat.cz (4%), Slevopolis.cz (8,5%), Mydeals.cz (4%) nebo Nakupvakci.cz (2,5%). Procenta vždy značí výši provize, kterou vrací web zpět z částky za zakoupené zboží a služby. Populární jsou také běžné internetové obchody – Mall.cz (0,5 – 3%), Kasa.cz (0,5 – 3%) a Parfums.cz (3 – 6%).

Jestliže se internetovým obchodům vyhýbáte, tato služba evidentně není pro vás. Pokud však na internetu nakupujete často a rádi a známí vám přezdívají slevový maniak, pak si můžete na provizích přijít i na tisícové částky a ty pak třeba opět roztočit za nákupy na internetu.

Komentáře

Nahoru