Tisková zpráva: Česká značka kabelek Mybelka, za níž stojí dva studenti, vyrostla za rok o sto padesát procent bez nutnosti nadvýroby a skladových zásob

Česká značka kabelek Mybelka, za níž stojí dva studenti, vyrostla za rok o sto padesát procent bez nutnosti nadvýroby a skladových zásob

Značku Mybelka založili dva studenti Agnieszka Kozłowská a Adam Farny a přinesli s ní na český trh revoluční trend ve způsobu prodávání kabelek. Zákaznice si na e-shopu jednoduše vybere tvar, materiál, kování i doplňky. Výsledkem je kabelka přesně podle jejího vkusu. Mybelka navíc používá kvalitní a odolné materiály, jako je kůže nebo semiš. Každý kus je šitý ručně a vydrží dlouhá léta. Tento způsob prodeje nevyžaduje velké skladové zásoby a majitele značky nenutí do plýtvání a nesmyslných výprodejů. Mybelka díky své cenové politice oslovuje i mladé lidi, pro které bývají kožené produkty příliš drahé. Značka vznikla na podzim roku 2020, za loňský rok prodala přes 3 000 kabelek a dostala se na obrat 7 milionů korun. Pro letošní rok ji čeká vstup na maďarský trh, v plánu je otevření pop-upu v Praze a dosažení obratu 15 milionů.

Vánoční kampaň a rychlý růst

Za úspěchem značky stojí uživatelsky příjemný e-shop, zajímavý koncept prodeje a především efektivně řízené marketingové aktivity. Mybelka je mladá dynamická značka, zaměřující se hlavně na sociální sítě a spolupráci s influencery. Pravidelně také komunikuje v tištěných a online médiích. “Největší část našich výdajů na marketing tvoří reklama na Facebooku. Tam jsme v tomto roce proinvestovali jednoznačně nejvíce prostředků, cca 80 % celku. K naší značce rozhodně patří Instagram, kde se nejen snažíme prodávat produkt, ale hlavně budovat a tvořit komunitu,” popisuje komunikaci značky Mybelka její spolumajitelka Agnieszka Kozłowská. Obrovským úspěchem, který značku velice rychle posunul kupředu, byla vánoční kampaň. “Vánoce jsme začínali plánovat již v září. V našich facebookových reklamách se první zmínky o nich objevily koncem října. Vánoce jsme zmiňovali jen v textech, nikoliv ve vizuálech. Plná vánoční kampaň byla spuštěna v polovině listopadu. Na Black Friday a tedy i poslední víkend, kdy jsme přijímali objednávky s garancí doručení do Vánoc, jsme připravili akci na kabelku s páskem zdarma a celý víkend byl rekordní. Tyto tři dny jsme uzavřeli s obratem necelý 1 milion korun,” vysvětluje druhý z majitelů značky Mybelka Adam Farny.

Plány pro rok 2022

V novém roce nebude Mybelka nijak zahálet. Čeká ji vstup na maďarský trh, na kterém už nějakou dobu pracuje. Lokální produkty jsou zde nesmírně oblíbené. V plánu je otevření několika pop-upů, redesign webu, rozšíření portfolia nabízených kůží nebo zavedení pravidelných akcí s limitovanými edicemi produktů. Majitelé zvažují také tvorbu obsahu pro TikTok. Cílem značky je nárůst o dalších minimálně sto procent.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru