Česká firma Shopsys, vytvářející e-shopy na míru, učinila svůj první krok směrem k expanzi na globální trh

Shopsys, renomovaný tvůrce českých e-shopů na míru, udělal velký krok vpřed tím, že oznámil akvizici stoprocentního podílu v Sounds Good Agency, specialistovi na tvorbu online obchodů na globálním Shopify.
Tímto spojením získává Shopsys přístup k nejrychleji rostoucí platformě Shopify Plus. I když cena této transakce zůstává utajena, jedno je jisté – Shopsys má nyní nové možnosti a rozšíří své portfolio. A nejen to, v rámci této akvizice proběhla i restrukturalizace vlastnictví uvnitř společnosti, což znamená, že Shopsys nyní patří i Matěji Kapošvárymu, který firmu vede. Petr Svoboda, zakladatel společnosti, stále zůstává majoritním akcionářem a plně se soustředí na svůj startup Convertim. Vše je dohledatelné a zakotvené v Reflex Capital, který již Shopsys v minulosti podpořil finančně.
Tímto spojením vzniká významný hráč v oblasti tvorby e-shopů na míru, schopný sloužit jak největším hráčům na trhu, tak i středně velkým firmám. Shopsys se také pyšní klientelou zahrnující Tescomu, Sconto Nábytek a Mountfield, což jsou všechno jmenovci, kteří si našli své místo v seznamu nejlepších českých e-shopů. Na druhé straně, Sounds Good Agency, založená Portugalcem Davidem Simoesem v roce 2016, je jedinou agenturou v Česku a na Slovensku, která může obdržet certifikaci Shopify Experts. Zákazníci z oblasti Mana, ETA, Okay.cz nebo GoPay zde našli partnera pro tvorbu svých online obchodů.
Spojením těchto dvou sil se zrodil hráč s impozantním know-how a portfoliem, schopný konkurovat na globální úrovni. S tímto spojením se otevírají nové dveře a nové příležitosti na poli tvorby e-shopů na míru.
Zdroj foto: www.pexels.com
Komentáře