Burger King troluje McDonald’s: reaguje na stížnosti zákazníků a zdarma nabízí

Burger King troluje McDonald’s: reaguje na stížnosti zákazníků a zdarma nabízí

Rivalita mezi světovými fast foody Burger King a McDonald’s stále trvá. Nyní di vzal Burger King na mušku McDonald’s. Na Facebooku McDonald’s se vyskytují stížnosti zákazníků, které zůstali bez odezvy. Burger King si je vypůjčil a použil je jako základní kámen ve své komunikační kampani. 

Burger King ve spolupráci s dánskou reklamní agenturou Uncle Grey nedávno začal reagovat na stížnosti zákazníků ponechané na facebookové stránce McDonald’s. Každá z těchto odpovědí údajně přišla s poukazem na burger Whopperzdarma, Burger King.

Kampaň byla vytvořena s cílem zdůraznit, že Burger King slibuje, že odpoví na každou stížnost zákazníka do 48 hodin.

„Zákaznický servis je velkou součástí komunikace se zákazníkem. Sami jsem nedělali dost dobrou práci v online komunikaci,“ uvedl Daniel Schroeder, marketingový ředitel společnosti Burger King Švédsko a Dánsko. “Když jsme to řešili, uvědomili jsme si, že existuje ještě více fanoušků hamburgerů, kteří si zaslouží odpověď. Udělali jsme, co jsme mohli, abychom pomohli, doufali jsme, že kupón na Whopper na grilu může pomoci věci znovu zlepšit. “

Burger King sdílel video s některými ze svých odpovědí na své stránce na Facebooku a napsal: „McDonald’s, není to spam. Jen se snažíme pomoci. “

Video ukazuje, jak si jeden zákazník McDonald’s stěžuje: „Čekali jsme dvě hodiny na McDrive!“ Burger King poté odpoví: „No, každý může mít pomalý den v rychlém občerstvení. Tady je rychlý Whopper.“

„V našem Big Macu jsme dostali jen jednu housku!“ Odpověď? „Velký Mac kabriolet?“ Jak inovativní.“

„Proč tomu říkáte Big Mac, když tomu tak není?“

„Na jejich obranu … nikdo nechce‚ Malý Mac ‚, “odpověděl Burger King.„ Tady je obyčejný Whopper.“

 

Zdroj, foto: foxnews.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru