Bulvární magazín Extra.cz má denní návštěvnost přes 100 000 realných uživatelů, předstihl Lidovky, iHNed, AHA, Živě

Jak Jan Barta prohlásil, tak se také stalo. Chtěl web dostat mezi jedničky na trhu a zatím se mu to daří. Bulvární magazín Extra.cz, který doslova kopíruje koncept Ahaonline.cz a Super.cz, předstihl téměř všechny své přímé i nepřímé konkurenty.

Jak ostatně plyne z grafu, předstihl magazín Extra servery jako Lidovky, iHNed, AHA, Živě. Úspěch? Ano i ne. Je sice super, že Extra.cz okupuje první příčky žebříčku návštěvnosti, na druhou stranu – žádný z konkurentů si neplatil v daném období takovou masovou reklmaní kampaň. I když Extra.cz je zatím stále v plenkách a reklamu potřebuje, až čas ukáže, zda se skutečně lidé budou na tento server vracet také poté, co už reklamní kampaně nikdo platit  nebude…

extra-cz-denni-navstevnost-netmonitor-ruest-1

Komentáře

Nahoru