Bude mít Lemonade úspěch i na českém trhu?

Bude mít Lemonade úspěch i na českém trhu?

Jsou tomu již dva roky, kdy na trh vstoupila v Americe P2P pojišťovna Lemonade. Díky úspěchu se chystá expandovat i na český trh. Jsme na to my, národ o dost konzervativnější, připraveni? A jaké byly vůbec ohlasy na její počátky? Napadlo tehdy někoho, že za dva roky tato appka dobude i Evropu? Nahlédneme na její začátky.

Pěkně popořadě…

Peer-to-peer pojišťovna ve svých začátcích ohromila svým inovativním konceptem, kterému vděčí samozřejmě moderním technologiím. Funguje na způsob: „nejsou to naše peníze“ – což znamená, že ze zaplaceného pojistného si společnost na své náklady bere pouze 20 procent, zbytek nechává na výplatu pojistných událostí.

house-insurance-419058_960_720

Charitativní koncept

Při sepisování smlouvy má klient možnost si vybrat jednu z nadací, které, v případě že peníze zbydou, Pojišťovna tyto peníze daruje. Dovedete si představit, že by něco takového vzniklo právě u nás? Je docela smutné, že tato myšlenka je naprosto nepředstavitelná.

money-2724235_960_720

Bleskový start

Pojišťovna je zcela transparentní a hned po 48 hodinách na trhu zveřejnila výsledky svého hospodaření a další informace, které širokou veřejnost zajímají.

–          Během 48 hodiny zaznamenala stránka lemonade.cz návštěvnost 36 tisíc lidí z neuvěřitelných 163 zemí světa! Zajímavé je, že pojištění bylo v této době poskytováno pouze v New Yorku. Návštěvnost obyvatelů tohoto města byla 4,5 tisíce.

–          Více než polovina návštěvníků tvořili samozřejmě mladí lidé do věku 34 let, nicméně pouhých 7 procent návštěvníků bylo ve věku nad 55 let. Je zajímavé, že celých 83 procent návštěvníků byli dle průzkumu muži.

–          Nejenom jejich stránky, ale také informace sdílené na kanálu Youtube zhlédlo 19 tisíc návštěvníků.

–          Aplikace spuštěná společně se startem webových stránek se za první dva dny dostala do více než 2 tisíců obyvatel.

Všechny tyto informace naznačují, že i na našem trhu by mohla mít appka i celý systém inovativního pojištění úspěch – tak proč se na něm nepodílet také?

 Zdroj: tet/foto: https://techcrunch.com/2018/11/29/insurance-app-lemonade-prepares-for-european-expansion/amp/

Komentáře

Nahoru