Bude mít Lemonade úspěch i na českém trhu?
Jsou tomu již dva roky, kdy na trh vstoupila v Americe P2P pojišťovna Lemonade. Díky úspěchu se chystá expandovat i na český trh. Jsme na to my, národ o dost konzervativnější, připraveni? A jaké byly vůbec ohlasy na její počátky? Napadlo tehdy někoho, že za dva roky tato appka dobude i Evropu? Nahlédneme na její začátky.
Pěkně popořadě…
Peer-to-peer pojišťovna ve svých začátcích ohromila svým inovativním konceptem, kterému vděčí samozřejmě moderním technologiím. Funguje na způsob: „nejsou to naše peníze“ – což znamená, že ze zaplaceného pojistného si společnost na své náklady bere pouze 20 procent, zbytek nechává na výplatu pojistných událostí.
Charitativní koncept
Při sepisování smlouvy má klient možnost si vybrat jednu z nadací, které, v případě že peníze zbydou, Pojišťovna tyto peníze daruje. Dovedete si představit, že by něco takového vzniklo právě u nás? Je docela smutné, že tato myšlenka je naprosto nepředstavitelná.
Bleskový start
Pojišťovna je zcela transparentní a hned po 48 hodinách na trhu zveřejnila výsledky svého hospodaření a další informace, které širokou veřejnost zajímají.
– Během 48 hodiny zaznamenala stránka lemonade.cz návštěvnost 36 tisíc lidí z neuvěřitelných 163 zemí světa! Zajímavé je, že pojištění bylo v této době poskytováno pouze v New Yorku. Návštěvnost obyvatelů tohoto města byla 4,5 tisíce.
– Více než polovina návštěvníků tvořili samozřejmě mladí lidé do věku 34 let, nicméně pouhých 7 procent návštěvníků bylo ve věku nad 55 let. Je zajímavé, že celých 83 procent návštěvníků byli dle průzkumu muži.
– Nejenom jejich stránky, ale také informace sdílené na kanálu Youtube zhlédlo 19 tisíc návštěvníků.
– Aplikace spuštěná společně se startem webových stránek se za první dva dny dostala do více než 2 tisíců obyvatel.
Všechny tyto informace naznačují, že i na našem trhu by mohla mít appka i celý systém inovativního pojištění úspěch – tak proč se na něm nepodílet také?
Komentáře