Brněnský startup Smartsupp získal investici a svou valuaci zvýšil na 67 milionů korun

Český startup Smartsupp, jehož kolébkou je moravská metropole Brno, získal investici ve výši 10 milionů korun od společností Webdone (česká platforma pro tvorbu webů) a Spread Capital (investiční společnost zakladatele MALL.CZ Ondřeje Fryce). Investoři ve firmě získali podíl ve výši 15 %. Startup zvýšil svou valuaci na 67 milionů korun.

Smartsupp je první live chat s video nahrávkami návštěvníků, který slouží internetovým obchodům a webovým stránkám. Aplikace tak umožňuje komunikaci se zákazníky v reálném čase, čímž si internetové obchody zvyšují prodeje a webové stránky získávají klienty.

smartsupp

„Investory jsme zaujali díky dosavadním úspěchům Smartsuppu a zkušenému 11členému týmu, díky kterému se produkt uchytil nejen v Česku, ale i v zahraničí. Veškeré klíčové aktivity řešíme in-house, vybudovali jsme know-how na globální úrovni v oblasti SaaS vývoje (software-as-a-service) a online marketingu,“ shrnuje Vladimír Šandera, jeden ze zakladatelů startupu.

Projekt, který má na tuzemském trhu více než 80% podíl, vznikl už v roce 2013. A doposud získal 66 tisíc firemních uživatelů a z toho 2 tisíce platících. Mezi klienty brněnského startupu se najdou například Alza.cz, Generali pojišťovna, Škoda Auto či portál bezrealitky.cz. O úspěšnosti společnosti svědčí i obrat za srpen 2016, který dosáhl hranice 1 milionu korun.

„Zakladatelé Smartsuppu nás přesvědčili důrazem na jednoduchost produktu a maximálním prozákaznickým přístupem. Navíc je tenhle tým dalším důkazem, že v Brně opravdu vznikají zajímavé technologické firmy s globálním potenciálem,“ dodává závěrem Vít Vrba, CEO společnosti Webdone.

Komentáře

Nahoru