British Airways přináší zážitky z létání domů. Rozprodává prémiové jídelní servisy

British Airways přináší zážitky z létání domů. Rozprodává prémiové jídelní servisy

Tíživé období koronavirové krize zasáhlo každé odvětví. Pod náporem preventivních opatření se však krize a omezení podnikání dotklo především turistického ruchu a s ním souvisejících aerolinek. Strach z cestování či zakázaná území dohnali letecké společnosti ke krachu. Některé se však snaží období přečkat. K zisku využívají nejrůznější způsoby nabídek pro své zákazníky. 

Příkladem přeorientování se na příbuzné odvětví podnikání je Singapurská letecká společnost. Svá odstavená letadla využila jako interiér restaurace. Luxus, servis a výborné pokrmy si tak “cestující” mohli vychutnat v letadle přesto, že nikam neletěli. Tohle je styl Singapur Airlines. Další zajímavou nabídku má British Airways.

British Airways ze svých letadel nedělá restaurace, ale zvolila příjemnější způsob. Jako v jejich letadle si totiž můžete připadat u sebe doma. Aerolinky totiž prodávají vzácné a drahocenné kusy ze svých jídelních servisů. Společnost Carrier uvádí zboží ze svých prémiových kabin na prodej, od nádobí a horkých ručníků až po jídelní vozíky, kastrol či servírovací podnos. Luxusní požitek z leteckého cestování se snaží aerolinky dopravit do domovů cestujících.

 banner37_920x245_Carousel_1

Poprvé ve své historii se společnost British Airways rozhodla o Vánocích odemknout dveře svého skladu, aby poskytla zákazníkům a fanouškům letectví jedinečnou příležitost – dostat se k rukám předmětů z letadel British Airways. Zákazníci a sběratelé mohou znovu získat autentický prvotřídní zážitek z BA tím, že připraví vlastní jídelní předměty na zakázku, jako jsou talíře William Edwards, misky na polévku, šálky a talíře.

„Pro zájemce jde o příležitost, jak přenést kouzlo z létání s British Airways přímo do svých domovů. Víme, že tyto speciální předměty zaujmou, a jsme nadšeni z toho, že lidem můžeme před vánočními svátky zprostředkovat zážitek, na který si během tohoto náročného roku budou pamatovat,“ vyjadřuje se ředitelka brandingu British Airways Carolina Martinoli.

 

Zdroj, foto: whatabuy.co.uk

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru