Brexit je podle Googlu vyhledávanější než porno

Údaje internetového giganta ukazují, že lidé po odchodu Spojeného království z Evropské unie vyhledávali více slovo „brexit“. Stále diskutované politické téma na chvíli zastínilo online pornografii.  

Když se Spojené království rozhodlo opustit Evropskou unii, lidé se na Googlu začali více zajímat o brexit než o pornografii. Po výsledcích referenda (24. června 2016) bylo slovo „brexit“ vyhledávanější než slovo „porno“.

Chris Moran použil chytrý nástroj Google Trends, ve kterém statistiku odhalil. A dokonce i velice vyhledávaný výraz „fotbal“ se ocitl na třetím místě.

Abychom to uvedli do kontextu, slovo „porno“ je trvale nejvíce vyhledávaným výrazem na světě.

Zdroj titulní fotografie: Pixabay

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru