Tisková zpráva: Brazilská technologická firma VTEX vstupuje na český trh. Do několika let chce být se svým e-commerce řešením lídrem trhu

Brazilská technologická společnost VTEX, dodavatel e-commerce řešení pro přední světové značky, jako je Adidas, Coca-Cola či Sony, vstupuje v rámci globální expanze na český trh. S vlastní Unified Commerce platformou cílí především na majitele e-shopů s ročním obratem převyšujícím jeden milion eur. Společnost VTEX si jako strategického partnera pro expanzi do České republiky a na Slovensko vybrala digitální agenturu In creative.

Do České republiky vstupuje brazilská technologická společnost VTEX, která se zaměřuje na budování komplexních e-commerce řešení a strategií pro provozovatele internetových obchodů. Její platformu pro Unified Commerce aktuálně používá přes tři tisíce zákazníků ve více než 50 zemích světa. Mezi uživatele patří například společnosti Walmart, Coca-Cola, Samsung, Adidas nebo Nestlé. „Naším cílem je usnadnit proces digitalizace commerce zapojením řešení SaaS e-commerce, které umožní společnostem držet krok s vývojem na trhu a nabídne prvotřídní uživatelský prožitek,“uvádí Cristi Movilă, Growth Leader společnosti VTEX pro střední a východní Evropu. „V průběhu několika let plánujeme být nejlepší volbou na trhu e-commerce, ať už se bude jednat o B2C, B2B, marketplace, anebo všechny z nich dohromady,“dodává. V České republice se firma zaměří na střední a velké online prodejce s ročním obratem od jednoho milionu eur.

VTEX firmám výrazně zjednodušuje prodej produktů na internetu. Cloudová SaaS platforma nabízí širokou škálu volně propojitelných služeb. Velkou výhodou oproti jiným globálním platformám je podpora českých nástrojů a služeb (například doprava, platební metody, analytické a další nástroje). Firma rovněž disponuje stovkami programátorů po celém světě, kteří mohou software velmi rychle rozšířit o různé lokální funkcionality.

Mezi hlavní přednosti platformy VTEX patří například možnost vybudování marketplace, modely in-store solutions subscription, zkušenosti s omnichannel, integrovaný Order Management System (OMS), personalizace e-shopu, využívání jednokrokového nákupního košíku či automatický update systému. Platforma rovněž umožňuje takzvané kolaborativní obchodování, což znamená, že uživatelé mohou jednoduše spolupracovat s obchodními partnery, společníky, zákazníky, dodavateli, a dokonce i konkurenty. „Mezi doplňkové služby patří například funkce podpořené umělou inteligencí, konkrétně třeba vyhledávání a také personalizované doporučení na stránce. Tyto funkcionality pomáhají obchodům zvýšit konverzní poměr,“doplňuje Michal Baturko Olbert z digitální agentury In creative, která se stala exkluzivním partnerem pro expanzi firmy v České republice a na Slovensku. Využívání platformy VTEX je zpoplatněno částkou podle obratu obchodu.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru