Tisková zpráva: Brašnářství Tlustý jde poprvé do televize

Rukodělnou výrobou a online prodejem známá společnost se chce TV reklamou „posunout o level výše“.

Společnost Brašnářství Tlustý, která je známa svou rukodělnou výrobou a online prodejem, připravila svou první televizní kampaň. „Online reklamu máme dobře nastavenou, ale potřebovali jsme se dostat o úroveň výše. A to bez televize nejde,“ říká k tomu Ivan Petrův, jednatel společnosti.

Kampaň vychází z jednoduchého faktu: výrobky Brašnářství Tlustý nejčastěji používají muži, ale nakupují je ženy. Jejím ústředním heslem je tedy slogan „Od žen pro muže“.

Vzhledem k tomu, že Brašnářství Tlustý se objevuje v televizi poprvé, má kampaň dvě části. Jedna z nich pomáhá budovat povědomí o značce, druhá je aktuální nabídka. Poběží celý červen v TV a má též svou online verzi, jak je u Brašnářství Tlustý zvykem. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Haze, režie spotu se ujal Martin Kubalec. Mediální nasazení má na starosti Petr Majerik.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru