Bonami otevírá pobočku v Bratislavě a rozšiřuje služby

Bonami otevírá pobočku v Bratislavě a rozšiřuje služby

Společnost Bonami plánuje otevření pobočky v zahraničí, a sice na Slovensku. Bude se jedna o první zahraniční kamennou prodejnu. V České republice má Bonami už 4 pobočky. 

E-shop Bonami rozšiřuje dostupnost svého sortimentu v podobě kamenných poboček. Pobočky, které mohou zákazníci navštívit osobně, jsou zatím pouze v Česku. Celkem 4 kamenné prodejny byly otevřeny v průběhu posledního půl roku. Mezi nejbližší cíle společnosti patří otevření další pobočky na území Slovenka, přesněji v hlavním městě Bratislavě. Stávající pobočky najdete v Praze – na Černém Mostě, v Letňanech, v Nových Butovicích a jednu v Brně. Pobočky spolupracují s e-shopem a je tedy možný osobní odběr objednaného zboží. Každá pobočka nabízí „základní“ sortiment a k tomu je zaměřená na určitý segment např. pohovky, koberce, bytový textil.

„Bratislavu jsme logicky plánovali jako první zahraniční prodejnu. Slovensko je pro nás druhý nejsilnější trh, letos navíc rychle rostoucí. Koncept prodejny je stejný jako v Česku, tedy místo, kde si zákazníci mohou vyzvednout své objednávky, prohlédnout stovky našich produktů, koupit cokoliv z naší široké nabídky na webu či vrátit produkty, které se jim nelíbí. Prodejnu jsme opět otevřeli s naším partnerem, společností ProSpánek,” říká Pavel Vopařil, CEO Bonami. „I když současná situace mnohé komplikuje, my vnímáme tuto dobu jako příležitost a tato prodejna je pro Bonami další krok v rozšíření nového konceptu na všechny trhy, na kterých působíme,” dodává.

Každá prodejna slouží zároveň jako výdejna zboží. Nicméně partnerských výdejen má Bonami více – Jenče u Prahy, Hradec Králové. Přes globální změny ekonomiky a podnikání, které způsobila koronavirová krize, zažívá Bonami své nejsilnější období v historii svého působení. Meziročně očekává nárůst až 80%. Realizace nových kamenných prodejen není tím jediným směrem, kam Bonami investuje. Současně rozšiřuje své skladové prostory, vlastní dopravu a další dodatkové služby. „Zrychlujeme i samotnou dopravu, máme násobně více produktů skladem, a tak z něj prodáváme už přes 90 %. Díky dostatečným kapacitám expedujeme do druhého dne, a to i přes rostoucí poptávku a extrémní nárůst objednávek v posledních týdnech,” uzavírá Pavel Vopařil.

stk, bonami.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru