Dnes vyšlo 1 článků

Bojkot reklam na Facebooku nadále roste v kampani Stop Hate for Profit

Bojkot reklam na Facebooku nadále roste v kampani Stop Hate for Profit

Rostoucí seznam společností pozastavuje reklamy na Facebooku a Instagramu, aby se postavil solidaritě s černou komunitou. Hnutí „Stop nenávisti pro zisk“ navazuje na týdny celonárodních protestů proti rasové nespravedlnosti a policejní brutalitě. V poslední době několik značek změnilo svá loga a jména kvůli rasovým stereotypům.

Starbucks a Coca-Cola jsou jen některé ze společností, které v posledních dnech veřejně oznámily svou podporu kampani „Stop Hate for Profit“. V neděli v zveřejněném blogovém příspěvku s názvem „Vytváření uvítacích a inkluzivních online komunit“ společnost Starbucks oznámila, že v červenci pozastaví veškerou reklamu na platformách sociálních médií. „Pozastavíme reklamu na všech platformách sociálních médií, zatímco budeme pokračovat v interních diskusích, s našimi mediálními partnery a s organizacemi pro občanská práva ve snaze zastavit šíření nenávistných projevů,“ napsala společnost.

Rostoucí hnutí žádá inzerenty, aby pozastavili veškeré výdaje za platformy vlastněné Facebookem za měsíc červenec, aby ukázali podporu a vyžadovali přísnější politiky proti rasistickému a nenávistnému obsahu na sociálních sítích. Společnost Coca Cola také vydala prohlášení o „pozastavení platformy sociálních médií“ v tiskové zprávě společnosti 26. června. Předseda představenstva a generální ředitel James Quincey řekl: „Na světě není místo pro rasismus a na sociálních médiích není místo pro rasismus.“ Nápojová společnost uvedla, že pozastaví placenou reklamu na všech platformách sociálních médií na celém světě po dobu nejméně 30 dnů.

Během několika dní od zahájení kampaně vyskočily na podporu iniciativy outdoorové společnosti Patagonia, REI a The North Face. Od té doby se seznam neustále rozrůstá a desítky dalších významných společností. Podle webové stránky Stop Hate for Profit obsahuje seznam zúčastněných společností od 29. června více než 100 jmen. Mezi další společnosti, které nedávno ohlásily podporu této iniciativy, patří Ben & Jerry, Denny, BirchBox, Hershey, Honda a Levi.

 

Zdroj, foto: stophateforprofit.org

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru