Tisková zpráva: Bezrealitky na novém rekordu. Vloni pronajaly 47 tisíc domů a bytů, zprostředkovaly prodej nemovitostí v hodnotě 32 miliard a zvedly obrat na 50 milionů

Bezrealitky na novém rekordu. Vloni pronajaly 47 tisíc domů a bytů, zprostředkovaly prodej nemovitostí v hodnotě 32 miliard a zvedly obrat na 50 milionů

Největší česká realitní služba pro digitální prodej nebo pronájem nemovitostí Bezrealitky hlásí završení rekordního roku. V něm se jim i díky pokračující digitalizaci jednotlivých realitních procesů podařilo výrazně zvýšit obrat a zajistit skoro 54 tisíc realitních transakcí – tedy historicky nejvíce. Růst chtějí Bezrealitky letos zhodnotit v nových službách, které by je měly ještě více přiblížit k vizi komplexní realitní služby pro veškeré potřeby související s prodejem nebo pronájmem bydlení.

V roce 2020 se přes Bezrealitky pronajalo neuvěřitelných 47 049 nemovitostí, tedy o 35 % více než v předchozím roce. Posílila Praha, která se podílela na zhruba dvou třetinách všech pronájmů, následovaná Brnem s 10 % a Středočeským krajem s 8 %. Za nárůstem stojí především výrazný zájem Čechů o nájemní bydlení, nabídka obohacená o množství investičních bytů i objektů určených původně na krátkodobé pronájmy a na ni navázaná stagnace nájemních cen v hlavním městě.

Bezrealitky zajistily prodej 6775 nemovitostí – konkrétně 5300 bytů a 1474 domů v celkové hodnotě kolem 32 miliard korun. Zhruba 37 % prodejů proběhlo v hlavním městě, 16 % ve Středočeském kraji, desetina na jižní Moravě. V případě bytů byl v 55 % zájem o středně velké dispozice 2kk – 3kk, ve 28 % případů o byty s dispozicí 3+1 a větší. Zbytek připadl garsoniérám nebo 1+1. Průměrná cena nemovitosti prodané na Bezrealitky překročila 6 milionů korun – tedy o 40 % více než loni.

Tržby českého portálu Bezrealitky (Bezrealitky s.r.o.) stouply o 25 %, ze 40 milionů na 50 milionů. Také čistý zisk se navýšil, a to o třetinu. Důvodem je nejen výrazné posílení v pronájmech, ale také pokračující digitalizace nabízených realitních procesů, která zajistila řadu nových klientů. Služby, jako je například generování online smluv a jejich vzdálený podpis nebo virtuální prohlídka, využilo asi 12× více klientů než loni. Zájemcům o bydlení Bezrealitky opět ušetřily takřka dvě miliardy korun, odvozených od 4% provize z prodeje anebo jednoho nájmu v případě pronájmu.

„Loňský turbulentní rok dokázal především jedno – že náš model definitivně způsobil disrupci realitního trhu. V měsících, kdy běžné realitní služby stagnovaly a objem zprostředkovaných zakázek klesal, jsme dokázali růst a zajistit celou řadu nových zákazníků, poprvé ve větší míře i mimo naše obvyklé cílové skupiny,“zmiňuje Hendrik Meyer, CEO Bezrealitky. „Letošní rok proto chceme výrazným způsobem rozšířit nabídku služeb. Naší ambicí je stát se komplexní realitní službou, která dokáže nabídnout řešení většiny potřeb vlastníků nemovitostí i těch, co bydlení hledají.“

Jednou z hlavních letošních výzev se pro Bezrealitky stává představení doplňkových služeb pro nové, konzervativnější klienty, a to především v oblasti prodeje nemovitostí. Možností je například poskytovat celou prodejní transakci na klíč s využitím specialistů na jednotlivé dílčí části procesu.
„Vůbec poprvé připravujeme produkt určený pro všechny, kteří k nám jdou za spravedlivějším a bezpečnějším realitním servisem, ale prodej svépomocí je pro ně z nejrůznějších důvodů limitující,“doplňuje Hendrik Meyer.„Podobně uvažujících klientů jsme v loňském roce – především v krajích – získali celou řadu a jejich zájmu chceme jít naproti.“

Ještě v prvním kvartálu Bezrealitky spustí také vlastní službu pro výkup nemovitostí, která chce patřit k nejrychlejším, nejtransparentnějším a nejspravedlivějším na trhu. Na investice do domů a bytů mají Bezrealitky vyčleněnu celou miliardu.
„Naším cílem bude vykoupené nemovitosti co nejrychleji vracet na trh k prodeji i pronájmu. Předpokládáme, že nemovitost dokážeme odkoupit do týdne, zároveň budeme dávat férové a plně transparentní nabídky. Při výkupu se chceme přiblížit minimálně k 90 % tržní ceny objektu,“přibližuje Hendrik Meyer.

Pokračovat budou také investice do vývoje. Dokončena by měla být především platforma sloužící klientům Bezrealitky pro správu jejich nájemního portfolia.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru