Tisková zpráva: BB Box od Bageterie Boulevard rozšiřuje svoji nabídku. Nově do firem rozváží Fish Boxy

BB Box od Bageterie Boulevard rozšiřuje svoji nabídku. Nově do firem rozváží Fish Boxy

Služba BB Box od Bageterie Boulevard, která je největším poskytovatelem smart office cateringu v ČR, rozšiřuje svoji nabídku o Fish Box. Zařazením menu založeného na rybím mase BB Box vychází vstříc stravovacím preferencím ve firmách, protože stále více zaměstnanců i zaměstnavatelů vyžaduje lehkou a zdravou stravu. Podle údajů služby bude v letošním roce směřovat až 30 % veškerých výdajů na firemní občerstvení právě do zdravějších jídel. Fish Box tak navazuje na předchozí novinky v podobě salátových a vegetariánských boxů.

Fish Box je určen pro 6 až 8 osob a skládá se z 16 kousků baget a dvou příchutí. První je marinovaný losos s gervais, rukolou a mascarpone a druhou zase tuňák s vejcem, rajčetem, salátem a dresingem. Složení BB boxu bylo vybráno na základě pravidelného sběru zpětné vazby od klientů. Firmy mají stále konkrétnější požadavky na občerstvení pro své zaměstnance tak, aby pokud možno všechny uspokojily a nemusely dělat kompromisy.

„Fish Boxy doplňují naši stále se rozrůstající nabídku boxů, které jsou svým obsahem ideální pro firemní prostředí. Ryby jsou obecně zdravější a tělu prospěšnější než ostatní druhy masa. Navíc jsou i lehčí a rychleji stravitelné, takže nehrozí únavový blok, který mívá velká spousta zaměstnanců po těžkém obědě nebo vydatné svačině,“ říká Levon Ter-Ghazaryan, projektový manažer BB Boxů.

Zájem o lehčí stravu mají kromě konzumentů hlavně samotné firmy. Služba BB Box si nechala zpracovat průzkum od společnosti IPSOS, ze kterého vyplývá, že 68 % oslovených firem pravidelně objednává lehčí formu občerstvení. BB Box rozšiřuje nabídku také v návaznosti na růst celého office cateringového trhu. Jen v loňském roce utratily české úřady a firmy za občerstvení pro své zaměstnance a catering eventů 1,1 miliardy korun. V letošním roce se pak očekává 10% růst tohoto segmentu. Růst trhu s firemním občerstvením je dán jednak stále větším zájmem firem o své zaměstnance, jednak pestřejším sortimentem, ze kterého si vybere téměř každý. Z údajů služby BB Box vyplývá, že firmy a instituce letos investují až 360 milionů korun do nabídky zdravých a lehkých jídel.

„Koncept smart office cateringu není zaměřen jen na chytrá technologická řešení, která usnadňují celý výrobní a doručovací proces. Nad rámec toho přináší firmám další atraktivní nabídku do sortimentu, která uspokojí chuťové preference zaměstnanců a vzhledem ke složení receptury mázároveň pozitivní dopad na jejich pracovní produktivitu. Proto chceme naši nabídku rozšiřovat i do budoucna, abychom dokázali pokrýt preference co nejvíce lidí,“ doplňuje Ter-Ghazaryan.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru