Barbora Šumanská je novou šéfkou sekce social v Ogilvy

Do čela týmu social ve společnosti Ogilvy nastoupila Barbora Šumanská, která zde bude mít na starosti komunikaci na sociálních sítích pro velké značky jako jsou Lego, E.ON, Ikea nebo E.ON Energy Globe.

11264916_715912831854318_2686868703987702693_n

Barbora Šumanská, která ve společnosti Ogilvy pracovala od roku 2010 na pozici Account manažera, se nyní ve společnosti stala novou šéfkou týmu social. Předtím pracovala jak Account Executive ve společnosti Pleon Impact. Vystudovala ČZU v Praze a jeden rok se věnovala studiu PR na London School of PR.

foto: Facebook

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru