Babišův Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem

Skupina Agrofert, kterou má pod svými křídly Andrej Babiš, se stala oficiálním sponzorem Českého olympijského týmu. Při této příležitosti v polovině července představila kreativní olympijskou kampaň, která se řídí heslem „Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem“.

Koncept kampaně, která poběží více než jeden měsíc, navrhli dva studenti marketingu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Adriána Nezvalová a Jan Pavliš. Stěžejní myšlenkou bylo, aby Agrofert informoval o svém partnerství jinou formou než patetickou kampaní, které se před zahájením olympijských her objevují. Vtip a hravost kampani, kterou vymysleli studenti, nechybí.

Takzvaná „předpremiéra“ kampaně se konala dne 14. července na festivalu Colours of Ostrava. Jedná se o dva dvacetivteřinové spoty, ve kterých se sportovci ocitnou zcela nazí na sportovištích. Reklamní videa mají podotknout, že čeští sportovci neodjíždí do Ria s holým zadkem.

Podívat se můžete také na microsite Holé zadky a profil na Instagramu.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru