Australská značka vsadila v reklamní kampani na nahotu a sex

Australská značka obuvi Volley zahájila reklamní kampaň s názvem #Grassroots, která podporuje bezpečný sex a svobodu sexuálního projevu. Kontroverzní marketingová kampaň, v rámci které se značka obuvi spojila s výrobcem kondomů Ansell, vsadila na fotky nahých lidí, kteří mají nazuté pouze tenisky.

Sex prodává. A tohoto hesla se drží spousta společností a značek. Většinou je výsledek negativní. Nicméně, jedna australská značka chtěla prostřednictvím kampaně se sexuální tematikou sdělit důležitou zprávu.

Fotografie zachycují modely a modelky výlučně v teniskách bez jakéhokoliv oblečení. Značka se dokonce nebála ani několik snímků zobrazujících sexuální aktivitu. Zúčastnění byli různé rasy i různé pohlavní orientace, čímž měla být zdůrazněna myšlenka svobodného výběru partnera.

„Věříme, že bezpečnost je na prvním místě. Naše kampaň je jak o svobodném sexuálním projevu, tak i o bezpečnosti sexu,“ uvádí značka Volley.

grassroots-volley-photo-1

Zdroj: Volley

grassroots-volley-photo-2

Zdroj: Volley

grassroots-volley-photo-3

Zdroj: Volley

grassroots-volley-photo-4

Zdroj: Volley

grassroots-volley-photo-5

Zdroj: Volley

grassroots-volley-photo-6

Zdroj: Volley

grassroots-volley-photo-7

Zdroj: Volley

Zdroj: Daily Mail

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru