Tisková zpráva: Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC

Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC

Do portfolia společnosti Atmedia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak bude Atmedia obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude na této stanici zahájen také prodej televizní reklamy a AMC zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). 

„Přidání televizní stanice AMC do našeho portfolia přispěje k zatraktivnění námi nabízených reklamních balíčků. Pro zadavatele reklamy, kteří s námi spolupracují, to přináší možnost většího zásahu a oslovení atraktivní cílové skupiny. Zároveň zadavatelům můžeme poskytnout větší GRP inventory,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director v Atmedia.

Televizní stanice AMC je součástí společnosti AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE), z níž Atmedia již 5 tematických stanic zastupuje – Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2. Obchodně začala Atmedia zastupovat AMCNI CNE v roce 2009. Díky této spolupráci dosahuje Atmedia v České republice 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině dospělých (CS 15-69 let) a 5% podílu na sledovanosti u dětí (CS 4-14). V rámci Atmedia bude AMC zařazena do balíčků atmax, atadults a atchoice.Divákům bude distribuována prostřednictvím poskytovatelů O2 TV, UPC, Skylink, Digi TV nebo T-Mobile.

Televizní kanál AMC zahájil vysílání v roce 1984, na českém trhu se objevil v roce 2014. Původně divákům nabízel klasické americké filmy, dnes je známý i díky světově populárním seriálům z vlastní produkce. „AMC přináší lákavou kombinaci dnes už kultovních filmů a zároveň vysoce hodnocených seriálů. Tomu odpovídá i skladba diváků. Mladší generace stanici vyhledává kvůli exkluzivním prémiovým sériím, jakými jsou například Breaking Bad, The Night Manager, Fear the Walking Dead nebo The Terror. Starší diváci upřednostňují filmové klasiky z různých dekád,“ uvádí Vasilová a doplňuje, že nejsilnější diváckou skupinou AMC v ČR jsou muži nad 40 let.

„V dubnu na diváky stanice AMC čekají závěrečné epizody bojové série Into the Badlands, akcí nabitý film 96 hodin: Odplata nebo blockbustery o Batmanovi – Batman se vrací, Batman navždy nebo Batman a Robin. V červnu si pak budou moci užít hned dvě seriálové premiéry. Nejprve stanice AMC uvede letošní novinku, hororovou sérii NOS4A2 a poté postapokalyptické drama Fear the Walking Dead, které se dočká již páté sezony,“ představuje obsah, na který se diváci stanice mohou v nejbližší době těšit, PR Manager AMCNI CNE pro Českou republiku a Slovensko Jan Huk.

Zdroj,foto: atmedia.cz

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru