Tisková zpráva: Atmedia nově přibírá do svého portfolia stanici TV Paprika

Atmedia nově přibírá do svého portfolia stanici TV Paprika

Společnost Atmedia rozšíří od 1. května 2019 portfolio zastupovaných televizních stanic o TV Paprika. Od stejného data bude na kulinářsky zaměřeném kanálu zahájen prodej televizní reklamy, stanice zároveň vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM).V rámci Atmedia bude TV Paprika nabídnuta v balíčcích atmax, atadults, atchoice.

„TV Paprika přispěje k větší atraktivnosti námi poskytovaných balíčků. Zadavatelům reklamy nabídneme stanici, která se jako jedna z mála věnuje výhradně jídlu, vaření a kulinářskému umění. Jejím prostřednictvím lze oslovit ženy ve věku 25-59 let, a to zejména ty, které rády vaří, vaření je pro ně hobby, taktéž ale dbají na svoji životosprávu, rády zkouší nové recepty a řídí se současnými trendy,“ popisuje Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

TV Paprika patří do televizní skupiny AMC (AMC Networks International – Central and Northern Europe), ze které Atmedia již 6 stanic zastupuje (AMC, Film+, Spektrum, Minimax, Sport 1 a Sport 2). Posledním přírůstkem, který se do portfolia Atmedia zařadil, byla stanice AMC (duben 2019).„S televizní skupinou AMC spolupracujeme již přes 10 let, a to k oboustranné spokojenosti. Dokládá to i zařazení druhé TV stanice v průběhu krátké doby do našeho portfolia,“ uvádí Vasilová.Atmedia zastupuje celkem 29 televizních stanic – od filmových, seriálových, dokumentárních až po ty určené pro děti.

Původem maďarská kulinářská stanice TV Paprika je divákům v České republice dostupná od roku 2005. Vysílá 24 hodin denně, kromě Maďarska a České republiky je k naladění také na Slovensku, v Rumunsku nebo Moldavsku. Od roku 2018 je zcela lokalizovaná do českého jazyka. Diváci TV stanici naladí u největších operátorů v ČR, a to jak satelitních (Skylink, Digi TV), kabelových (UPC), tak IPTV (O2, T–Mobile).

TV Paprika nabízíjedny z nejlepších pořadů o vaření, a to v podání největších kuchařských hvězd, jakými jsou Gordon Ramsay (V rodinném kruhu), Nigella Lawson (Doma u Nigelly) nebo třeba Jamie Oliver (Jamieho rychlá a snadná kuchyně). „Diváci se na TV Paprika mohou inspirovat nápady a kuchařským uměním těch nejznámějších světových kuchařů. Zároveň poznají tajemství přípravy národních specialit z různých zemí světa, a to zábavnou formou, která oslovuje všechny fanoušky dobrého a kvalitního jídla,“ přibližuje programovou nabídku Vasilová. Nechybí ani pořady z lokální produkce, například Hezky Česky s Vendy a AdamemPepeho zdravá kuchyňa, nebo Česko-slovenský mlýnek.

 

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru