Ateliérový deštník za 200 tisíc Kč

Hiroki Nakamura, zakladatel japonské módní společnosti Visvim, pokračuje ve vytváření unikátních kousků v americkém stylu. Jedna z posledních novinek je ateliérový deštník, který je výsledkem šestiměsíční práce v Paříži s použitím pečlivě vybraných místních materiálů. Proč ale tento deštník stojí 8 tisíc dolarů (téměř 200 tisíc Kč)?

Hiroki Nakamura, zakladatel japonské módní společnosti Visvim nedávno představil unikátní ateliérový deštník, který je výsledkem šestiměsíční řemeslnné práce v Paříži. Proč ale tento deštník stojí 8 tisíc dolarů (téměř 200 tisíc Kč), tedy stejně jako například nový automobil?

2015-11-03_102217

Deštník Visvim – stejně drahý jako automobil

Zaplatit 200 tisíc za deštník se nám může zdát opravdu mnoho, i když je vyroben z těch nejlepších materiálů. Jde zkrátka o unikátní kousek, který je jen pro bohaté.  Tento deštník si pravděpodobně koupí pouze lidé, kteří jsou tak bohatí, že nemají zapotřebí řešit, proč stojí tolik. Většina z nás si asi už za stejné peníze koupí raději automobil. 🙂

Zdroj/foto: wsj

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru