Tisková zpráva: Answear spouští novoroční kampaň „Máš Answear“

Answear spouští novoroční kampaň „Máš Answear“

„Máš styl, máš úroveň, máš to fakt rychle – máš Answear“zní v novoroční kampani online obchodu s módou Answear. Spot s názvem „Máš Answear“bude od 4. ledna do 14. února uveden v sedmi evropských zemích, ve kterých Answear působí, a má oslovit všechny věkové skupiny, od generace Z až po matadory ostřílené životem. Kampaň zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity a je součástí přicházejícího rozvoje celé značky. V prosinci 2020 totiž vstoupila společnost Answear.com na burzu a díky prodeji svých akcií získala investici v hodnotě 260 milionů Kč. 

„Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko. Spotem obchod komunikuje také věrnostní program Answear Club s výhodami jako jsou slevy nebo rychlé dodání do 24 hodin.

Reklamu režíroval mladý filmový tvůrce Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35 mm film, díky němuž získal obraz autentický filmový charakter. Kampaň je uvedena v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku a zahrnuje 30″ a 15″ televizní spoty i digitální aktivity. Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films.

V Česku se kampaň objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

„Chceme kampaň v TV odstartovat hned v lednu a držet se v televizi po celý rok. Je to náš první krok v rámci nové strategie – být blíže širší skupině zákazníků, komunikovat naše hodnoty skrze masová média a díky tomu představit Answear lidem, kteří o nás doposud neslyšeli. Doteď jsme realizovali především online aktivity, ale díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“doplňuje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

Novoroční kampaň „Máš Answear“ se uskuteční v takovém rozsahu díky čerstvému vstupu společnosti Answear.com na burzu s IPO 25 PLN. „Prosincový prodej akcií přinesl naší společnosti investici přibližně 260 milionů korun, která přispěje k jejímu dalšímu rozvoji. Díky ní bude moci Answear expandovat na nové trhy, posílit marketingové aktivity na stávajících trzích nebo rozvinout vlastní značku answear.LAB. Hlavním cílem čerstvého vstupu na burzu je však záměr konkurovat největším hráčům na trhu,“ vysvětluje Krzysztof Bajolek, majitel Answear.

V roce 2021 se chystá společnost rozšířit své aktivity do Ruska a Kazachstánu. V následujících letech pak plánuje vstoupit do Litvy, Lotyšska, Estonska a zemí jižní Evropy.

 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru