Dnes vyšlo 15 článků

Answear spouští druhou vlnu TV podpory, do novoroční kampaně značka zapojila také influencery

Answear spouští druhou vlnu TV podpory, do novoroční kampaně značka zapojila také influencery

V pondělí 15. března spustil online obchod s módou Answear druhou vlnu televizní podpory, která poběží šest týdnů na stanicích Nova Group v Česku a Markíza Group na Slovensku. Tuto kampaň realizuje značka na všech sedmi evropských trzích, kde působí. Sponzorské spotykreativou navazují na novoroční kampaň “Máš Answear”. Tentokrát v nich však hlavní roli hraje známá polská herečka Jolanta Janus.V únoru realizovala značka také na všech trzích spolupráce s 49 influencery a fanoušky obchodu, kteří vytvořili přes 500 vlastních scén rozvíjejících reklamu. V Česku se zapojilitřeba blogerka Dominika Pokludová nebo módní stylista Filip Vaněk. 

“V televizním prostředí chceme být letos po celý rok, máme proto v plánu točit další sérii kreativ, v nichž chceme rozšiřovat myšlenku „Máš Answear“. Konceptem tak odpovídáme na otázku, kdo je náš zákazník, co od nás očekává, jak tráví svůj čas, co vyhledává,” vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

V Česku i na Slovensku tak Answear pokračuje v úspěšné televizní kampani i na jaře. Tentokrát si značka vybrala cestu sponzorských spotů. Kampaň začala 15. března a po dobu šesti týdnů se bude objevovat na českých stanicích Nova Group a slovenských Markíza Group. Ve sponzorovaných spotech “Máš Answear” se objeví známá polská herečka Jolanta Janus, kterou mohli čeští diváci vidět na festivalu Jeden svět v dokumentárním filmu Lesson of Love.

Mas Answear_sponzor pořadu

V únoru mezi první a druhou vlnou TV kampaně realizovala značka Answear na všech trzích také spolupráce s 49 influencery.Vybraní Instagrameři v ní natočili vlastní scény rozvíjející reklamu “Máš Answear” a svým videem ukázali, čím ve svém životě bourají stereotypy. V Česku vyniklo video o rituálu otužování od blogerky Dominiky Pokludovénebo video módního stylisty Filipa Vaňka, který odhalil své stravovací hříchy. Na Slovensku si se zadáním nejlépe poradila fitness trenérkaSimona Kozerawski, která ztvárnila témata svoboda a kondička.

V roce 2020 se dočkal obchod Answear nárůstu 33 %, za celou skupinu dosáhl obratu přibližně 2,5 miliardy korun a plány růstu má i pro letošní rok. Vedletelevize chce komunikovat i na dalších kanálech například v rádiích. V druhé polovině roku se zaměří na relaunch mobilní aplikace a bude se soustředit na rozvoj vlastní značky answear.LAB. Tento rozvoj obchodu umožnil nedávný vstup na burzu, díky kterému pro všech 7 trhů, ve kterých působí, získal finanční podporu v hodnotě 260 milionů korun. Třetina z částky by měla jít na posílení marketingových aktivit. V současné chvíli prodává e-shop 350 značek a 90 tisíc produktů, do roku 2024 chce nabídku zdvojnásobit.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru