Tisková zpráva: Answear se zaměřuje na exkluzivní módu !

Answear, jedna z předních e-commerce platforem, oznámila významnou změnu ve svém postavení na trhu. Společnost přechází k prodeji prémiových značek a chce tuto transformaci představit svým zákazníkům prostřednictvím nové televizní kampaně, kterou vypracovala renomovaná agentura Saatchi & Saatchi.
Sloganem, kterým chce Answear nový koncept představit, je „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“ Tato nová strategie klade důraz na prodej vysoce kvalitních produktů od exkluzivních světových značek. Jedná se o důležitý krok pro společnost, která dosud sloužila jako platforma pro prodej širokého spektra oděvů a doplňků.
Televizní spoty, které režírovala Stella Consonni, známá svou prací pro módní značky jako Gucci a Burberry, budou vysílány v České republice na TV Nova a na Slovensku na TV Markíza od 6. května do 16. června. Tato kampaň bude doplněna digitálními aktivitami, které mají posílit povědomí o změně strategie Answear.
Nová kampaň společnosti je důležitým prvkem dlouhodobé komunikace, která Answear.cz umisťuje do segmentu prémiové módy. Nabídka internetového obchodu se nyní rozšiřuje o sortiment od exkluzivních světových značek, jako jsou Victoria Beckham, Polo Ralph Lauren, Boss, Calvin Klein, Liu Jo, Pinko, Michael Kors, Tory Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans nebo Furla.
Nicole Groesslová, country manažerka pro Česko a Slovensko, zdůrazňuje: „Móda je jistou formou osobního manifestu, který odráží naše hodnoty, smysl pro humor i vztah k sobě samým. Proto chceme našim zákazníkům dopřát obklopit se vzácnými kousky v šatníku, které je budou doprovázet, ať už na půlmaratonu v Praze, nebo na romantické večeři při západu slunce v Barceloně. Jde také o ten zvláštní pocit, který zažíváme, když nosíme oblečení, které máme rádi.“
Tuto novou kampaň stvořila agentura Saatchi & Saatchi, která je zodpovědná za strategii a koncept. Inspirativní video a fotografie byly vytvořeny v Lisabonu a režírovala je Stella Consonni. Tváří kampaně se stala brazilská herečka a modelka Fatima Brunengo.
Kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ bude realizována na všech 12 trzích, kde Answear působí, a bude doplněna digitálními a out-of-home aktivitami. Společnost také otevře svůj první concept store v továrně Norblin ve Varšavě, kde se spojí svět prémiových značek s uměním, designem a technologiemi. Tato změna je významným posunem pro Answear a má potenciál posílit jeho pozici na trhu s módními e-commerce platformami.
Zdroj foto: Answear.cz
Komentáře