Anamy Pónya se stává novou ředitelkou obchodního oddělení vydavatelství Burda
Doposud na křesle ředitele obchodního oddělení vydavatelství Burda Praha seděl Karel Polcar, který však k 31. prosinci 2016 končí. Na této pozici působil osm měsíců.
Obchodní oddělení a oddělení speciálních projektů se nyní ve vydavatelství slučuje, přičemž nově vzniklé oddělení bude mít na starosti Anamy Pónya, která doposud působila jako ředitelka sekce Burda Creative. Produkuje eventy jako Dny Marianne, Shopping Fever, Apetit Piknik či konference Women@work, spojené časopisy Marianne, Apetit či Elle.

Zdroj: LinkedIn
„Oddělení Burda Creative zaznamenalo v roce 2016 výrazný nárůst tržeb,“ říká Petra Fundová, ředitelka vydavatelství Burda Praha.
Petra Fundová se rozhodla sloučit dvě oddělení, aby byla zajištěna lepší práce na inzercích, digitálním obchodě, speciálních projektech a sekci customized publishingu.
Komentáře