Ambient marketing – když reklama doopravdy umí zaujmout

Jako ambient marketing se označují nestandardní originální reklamní formáty, oslovující především mladší věkovou skupinu. Ambient markting Vás zaujme humorem, originalitou, interaktivitou a většinou  i 3D reklamní plochou.

Ambientová reklama bývá strategicky umístěna nejen na místě s velkou frekvencí lidí, ale také na místech, kam doslova pasuje. Využívá neobvyklé formáty reklamy na objektech, které nejsou obvykle využívány k reklamním účelům. Hlavní výhodou tohoto marketingu je jeho rychlé šíření dál. Lidé si  reklamy fotí a sdílí jak mezi své přátelé, tak i na sociálních sítích. 

 

Ambient marketing

Ambient marketing se vyznačuje výraznou, vtipnou reklamou.

 

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru