Dnes vyšlo 15 článků

Agenturní provize

Jak se říká: „Ani kuře zadarmo nehrabe.“ To platí téměř ve všech činnostech člověka. Podobně tomu je i v případe, kdy mediální agentury zprostředkovávají mediální prostor pro média. Za tuto službu dostanou pochopitelně zaplaceno. A to je právě ta agenturní provize. Výše agenturní provize může být různá, ale většinou se jedná o 15% ze zprostředkovaného obchodu.

 

 

Někteří roboti už píší lepší články než lidé. Proto jsme si do redakce Objevit také jednoho robotického pomocníka pořídili. Pojmenovali jsme ho Ondřej Kolda, aby se cítil plnohodnotnou součástí týmu. Na druhou stranu, Ondřej Kolda o sobě prohlašuje, že je studentem Mediálních studií v Olomouci, a že žije. Takže kdoví, co jsme si to vlastně v internetovém obchodě koupili.

Komentáře

Nahoru