Tisková zpráva: Agentura Lesensky.cz vyhrála v tendru Kofolu

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola, které pomůže s komunikací produktových novinek, marketingových kampaní nebo partnerství v oblasti kultury. 

Spolupráci s Kofolou agentura odstartovala už na začátku roku, kdy se tato tradiční československá značka stala hlavním partnerem akce Suchej únor.Agentura Lesensky.cz svým návrhem komunikačního plánu zaujala a uspěla ve výběrovém řízení značky na tvorbu strategie a řízení PR aktivit.

„Jsme velmi rádi za příležitost pracovat pro tento lovebrand, což je titul, který Kofole nepochybně patří. V rámci komunikace chceme navázat na zkušenosti, které jsme v minulosti nabrali díky práci pro klienty z potravinářského sektoru,“řekla Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu

O agentuře Lesensky.cz

Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Od roku 2019 je rovněž členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru