Dnes vyšlo 1 článků

Tisková zpráva: Agentura Lesensky.cz vstoupila do roku 2022 s pěticí nových klientů, rozšiřuje tým v ČR i na Slovensku

Agentura Lesensky.cz vstoupila do roku 2022 s pěticí nových klientů, rozšiřuje tým v ČR i na Slovensku

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz zařadila mezi své klienty polskou stavební firmu Budimex, na starosti bude mít také branding dodavatele a designéra interiérů Toka a přepravní společnosti Conti. Staronovým klientem Lesensky.cz je brněnská Galerie Vaňkovka, která se k agentuře vrací po koronavirové pauze. K novým přírůstkům z jihomoravského regionu se řadí také Technické sítě Brno.

Na nárůst poptávek u brandingu a webových projektů zareagovala agentura Lesensky.cz změnou struktury a doplněním týmu o nové specialisty. Třicetičlenný tým je tak nyní schopen nabídnout marketingový full service většímu počtu klientů. „V PR a marketingu je vše provázané. Těžko se dosahuje maximálního výsledku, pokud není kvalitní strategie, web či průběžná komunikace. Proto si rádi řešíme všechno vlastními silami v rámci našeho konceptu PR 360®,“ vysvětlil Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.

Pro přepravní společnost Conti realizuje Lesensky.cz půlroční HR kampaň zahrnující HR microsite, kampaně na Facebooku s regionálním cílením a strategii pro employer branding. Marketingovou analýzu a navazující strategii pro podporu brandu a B2B služeb zpracuje agentura pro společnost Toka, která se řadí mezi přední dodavatele komerčních interiérů. Budimex je největší polská stavební firma s více než padesátiletou historií. Agentura společnosti pomůže zajistit PR komunikaci v Česku i na Slovensku, kam se chystá rozšířit své působení. „Na Slovensku realizujeme stále více kampaní, u nichž je nezbytný intenzivnější support. S ohledem na exkluzivitu v této zemi, kterou nám udělila celosvětová síť agentur PR Network, tam v dohledné době budeme rozšiřovat pobočku,“ doplnila Markéta Kohoutková, Executive Director agentury Lesensky.cz.

Po přestávce způsobené koronavirovou pandemií se do klientského portfolia brněnské agentury vrátilo také nákupní centrum Galerie Vaňkovka. Pro něj bude agentura kromě mediální komunikace připravovat i obsah nově spuštěného blogu. Po úspěchu v tendru se pak agentura bude další dva roky starat rovněž o komunikaci Technických sítí Brno, a to jak směrem k médiím, tak i na sociálních sítích a webu společnosti.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru