Tisková zpráva: Agentura Lesensky.cz od dubna rozšiřuje tým, posiluje PR i marketingové oddělení
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz od dubna hlásí několik personálních změn. Marketingové oddělení nově vede Jan Polzer, v jehož týmu od dubna působí nový projektový manažer a UX designér Tomáš Zahradník. Agentura posiluje také své PR oddělení, do kterého přichází Tomáš Chramosta.
Jan Polzer dosud v agentuře Lesensky.cz působil jako vedoucí webového oddělení, od dubna by měl vést celý marketingový tým. „Jedná se o logické řešení, většina činností marketingového oddělení je totiž spojena s tvorbou webů. Registrujeme v tomto směru výrazný nárůst poptávek, tato změna nám tedy umožní například efektivnější řízení projektů,“ sdělil vedoucí marketingového týmu agentury Lesensky.cz Jan Polzer.
Agenturní tým od dubna také výrazně personálně posílil. Součástí PR týmu je nově Tomáš Chramosta, který dříve působil v redakcích CNN Prima News, televizním zpravodajství Seznamu či PR oddělení Masarykovy univerzity. V Lesensky.cz bude mít na starosti klienty z odvětví průmyslu, bydlení či technického zařízení budov.
Novou tvář získal do svých řad i marketingový tým agentury. Je jí Senior UX designer Tomáš Zahradník, který by měl v rámci tvorby webů působit také jako projektový manažer. Předchozí 4 roky přitom působil jako šéf marketingu ve společnosti Labona, která se zabývá stínicí technikou.
„Obě posily jsou reakcí na rostoucí zájem o naše služby. Marketingové oddělení bude mít ve druhém čtvrtletí na starost minimálně tři nové velké webové projekty, kde bude zaměření nejen na UX naprosto klíčové. U PR směrem k médiím jsme pak v posledních měsících nastartovali spolupráci s několika novými klienty ze segmentu bydlení a průmyslu, i proto jsme se tak rozhodli PR tým pokrývající tato odvětví adekvátně posílit,“ uzavřel CEO agentury Lesensky.cz Roman Kučera.
O agentuře Lesensky.cz
Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Komunikačnímu oboru se věnuje naplno a ze všech perspektiv. V rámci uceleného konceptu PR 360® spojuje taktickou výkonnost marketingu se strategickou silou public relations. Zabývá se PR, marketingem i tvorbou webových stránek. K projektům Lesensky.cz patří také kreativní agentura PR Gang, vzdělávací centrum PR Akademie a dobročinná platforma #marketingpomaha. Lesensky.cz je jediným mimopražským členem APRA a členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.
Komentáře