Tisková zpráva: Adform usiluje o konsolidaci oboru – spouští Trusted Partner Program

Adform usiluje o konsolidaci oboru – spouští Trusted Partner Program

Adform, jedna z předních nezávislých reklamních technologických platforem, spustila Trusted Partners Program. Ten umožňuje inzerentům z celého světa konsolidovat a optimalizovat jejich outsourcované služby a integrační procesy. Program nabízí přístup k vybraným prověřeným partnerům, kteří nabízejí služby na nejvyšší úrovni a také řešení a produkty, které naplňují požadavky inzerentů.

Vztah mezi inzerentem, agenturou a poskytovatelem technologického řešení je čím dál tím více komplexní. V oblasti programatické reklamy za posledních deset let vzniklo více než 5 000 společností. Iniciativa Trusted Partner Program je založena na více než 17 letech zkušeností, které Adform získal v oblasti digitální reklamy a inzerentům nabízí transparentní a nezávislou alternativu k přeplněným ekosystémům. Protože větší množství možností nutně nemusí znamenat lepší výběr.

Program je spuštěn s devíti prověřenými partnery, kteří se specializují na různé oblasti – data, verifikace, software na mediální a marketingovou automatizaci: ADmantX, Adsquare, Eyeota, Freewheel, Global Data Resources, Integral Ad Science, SAP, SAS a Semasio. Tito partneři patří ke špičce ve svých oborech a vytvářejí řešení, která jsou široce využívaná. Odpovídají přísným standardům a využívají spolehlivou metodologii s cílem vylepšit kampaně pro inzerenty, marketéry a přímé klienty. Adform bude úzce spolupracovat s partnery s cílem zajistit, že tato řešení bezezbytku naplní požadavky na ochranu soukromí uživatelů.

“Základem Trusted Partner Program je transparentnost. Umožňuje hlubší integraci, vyšší úroveň služeb a posiluje naše odhodlání poskytovat snadný přístup k nejlepší digitální reklamě a datům. Adform uznává, že všechny digitální reklamní platformy umožňují integraci s téměř kýmkoli z oboru. Může se ale zásadně lišit to, jakým způsobem je k integraci přistupováno a jakým způsobem jsou služby a produkty klientovi přes uživatelské rozhraní zobrazovány,”říká Filippo Gramigna, VP Business Development v Adformu.

“Zůstáváme otevřenou platformou, ale tento přístup je více šitý na míru a nákladově efektivní pro všechny partnery. I nadále budeme pracovat na vytvoření všeobecně přijímaných standardů a pokročilých řešení, která pomohou pozvednout úroveň oboru,”dodává Gramigna.

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru