Tisková zpráva: Acomware přichází na trh s novou kreativní agenturou Blueglue

Acomware přichází na trh s novou kreativní agenturou Blueglue

Po ročních přípravách uvádí společnost Acomware na trh novou kreativní agenturu Blueglue. Finálním krokem bylo spojení dvou dynamicky se rozvíjejících oddělení, která za poslední rok vyrostla o více než 360 %. Služby Blueglue již v současnosti využívá například OFFICEO | Office Depot, Tescoma, MOBIL.CZ, SCONTO nebo Astratex.

Novou agenturu tvoří 20 specialistů v čele s Pavlem Paradýsem, který měl v Acomware poslední dva roky na starost vybudování samostatného týmu specializujícího se na výkonnostní marketing a správu obsahu na sociálních sítích. Nyní se stává šéfem nové značky Blueglue. „Acomware je historicky silně spojován s výkonem či prací s daty. Už dlouhou dobu ale klademe stejný důraz také na kreativu a obsah, což dokazují komplexní kampaně, které jsme realizovali pro naše klienty. Nová agentura je tak pro nás logickým vyústěním této cesty,“ vysvětluje David Vurma, CEO společnosti Acomware, podle něhož Blueglue přinese klientům odvážná řešení všude tam, kde je to potřeba.

Tým se soustředí především na komplexní kreativní řešení, tedy budování vizuálních identit, tvorbu obsahu nebo videoprodukci. Nejde však jen o online aktivity, ale také o obalový design, video spoty pro TV, produkci OOH či celkovou realizaci komunikačních kampaní. Další významnou oblastí služeb jsou sociální sítě, a to jak z výkonnostního, tak obsahového hlediska.

Blueglue má k dispozici rovněž kompletní zázemí s vlastním produkčním studiem a vybavením potřebným pro špičkovou video a foto tvorbu. To zahrnuje i livestreamovací techniku pro profesionální webináře či konference.

„Už v současnosti pracujeme pro významné klienty, u nichž hraje kreativa důležitou roli jak v brandových, tak výkonnostních kampaních a zákaznické retenci. Vycítili jsme potřebu flexibility a specializace na tvorbu obsahu. Naší silnou stránkou není jen kreativita a skvělá práce s obsahem, odlišuje nás i businessový pohled na marketing a přesah do marketingové strategie,“ dodává Pavel Paradýs, Head of Blueglue.

Jedním z úspěšných příkladů práce týmu Blueglue je strategie pro společnost MOBIL.CZ, v níž bylo cílem oživit značku na stagnujícím trhu virtuálních operátorů. Změna komunikace byla postavena na úpravě vizuální identity a zvýšení autenticity směrem k cílové skupině. Tváří značky se stal Jakub Kohák. Díky vhodnému propojení brandových a výkonnostních aktivit je MOBIL.CZ v současnosti 3. nejpopulárnějším virtuálním operátorem v ČR s více než 200 000 zákazníky.

„Stále jako Acomware zůstáváme konzultantem a tvůrcem digitálních řešení, která pomohou firmám se vším, co v online řeší – od akvizice zákazníků až po jejich retenci. V Blueglue získává Acomware silného partnera pro naplňování kompletní marketingové a businessové strategie pro naše klienty. Jsem si jistý, že kolega Pavel vybuduje jednu z nejlepších kreativních a komunikačních agentur v ČR,“ uzavírá David Vurma.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru