ACOMWARE posiluje, pozici performance strategist obsadil František Florián
Na pozici Performance Strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián. Na starosti bude mít tvorbu performance strategií u významných klientů, rozvoj standardů v oblasti performance reklamy a také vývoj nových produktů.
František Florián přichází z mediální skupiny GroupM, kde měl na starost mediální komunikaci značky L’Oréal na českém, slovenském a maďarském trhu. Ještě před tím působil v agentuře Zaraguza, kde pracoval na tvorbě obsahu pro sociální sítě ŠKODA AUTO Česká republika.
V pozici Performance Strategist má ve společnosti Acomware za úkol lépe propojit jednotlivá oddělení a zvýšit komplexitu kampaní, které firma pro své klienty realizuje. „Na trhu je Acomware vnímán jako specialista na výkonnostní kampaně, který inovativně posouvá své klienty například vlastním CSS programem, automatizací kampaní nebo pokročilou vizualizací dat z reklamních a analytických účtů. Mým úkolem je k těmto inovacím co nejvíce přispět a nadále rozvíjet silnou pozici Acomware v této oblasti,“říká František Florián.
„Acomware má jako lídr v oblasti performance reklamy ve své struktuře řadu pozic, jako je právě Performance Strategist nebo třeba Automation Specialist. Právě tyto pozice nás zásadně odlišují od konkurence,“doplňuje David Vurma, CEO společnosti. Zaměstnanci na daných pozicích nemají přidělené žádné klienty. „Věnují se čistě rozvoji našich standardů a tvoří strategie pro jednotlivé účty. Františka znám řadu let a je bezesporu velkým přínosem pro náš Performance tým,“uzavírá Vurma.
Komentáře