7 frází pro žádost o retweetování, které nejvíc zabírají
Výzvy k akci (tzv. Calls-to-Action) jsou prověřeným a účinným prostředkem marketingu. Marketing na sociálních médiích není výjimkou: výzvy k akci fungují na Facebooku i Twitteru, takže platí: požádej a dostaneš.
Dan Zarazella analyzoval obrovské množství více než 2,7 milionu tweetů, aby zjistil, jaké výrazy nejvíce přimějí další uživatele k retweetování. Na výsledcích jeho výzkumu je asi nejvíce překvapivá prostota celé záležitosti: platí, že stačí slušně požádat a výsledek je zaručen. Nejčastěji byly retweetovány tweety s těmito sedmi frázemi:
Dá se ovšem říct, že na Facebooku to funguje stejně. Když slušně požádáte „prosím lajkujte“ nebo „sdílejte prosím“, většina lidí to ráda udělá.
Zdroj: https://wearesocialmedia.gr/new-data-shows-the-7-most-powerful-calls-to-action-for-more-retweets
Zdroj obrázku: https://wearesocialmedia.gr/new-data-shows-the-7-most-powerful-calls-to-action-for-more-retweets
Komentáře