Coca Cola svůj investiční plán nemění. Investuje 2 miliardy do rozvoje a životního prostředí

Coca Cola svůj investiční plán nemění. Investuje 2 miliardy do rozvoje a životního prostředí

V dnešní době se zdá, že se ekonomika zastavila, ale opak je pravdou. Gigantické firmy jako je Coca Cola se snaží i v této nelehké době investovat do vývoje a zlepšovat své systému včetně produkce. Nežime jen v době covidové, ale také v době udržitelného a ekologického smýšlení, na který se ani teď nezapomíná. Pro mnohé firmy včetně Coca Cola je to inovační rámec, kterého se budou v budoucnosti držet. 

„Stejně, jako je pro nás důležité neustálé zlepšování výroby a produktů, dbáme i na to, aby neměla naše produkce negativní dopad na životní prostředí. Proto se drtivá většina investic soustředí právě na ekologické inovace, udržitelnost, lokálnost dodavatelů, obnovu přírodních zdrojů nebo návrat přírodě. Doufáme, že tyto naše aktivity inspirují i další firmy nejen u nás, ale i v zahraničí.“ říká Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC ČR a SR.

Společnosti Coca-Cola HBC a Coca-Cola Company investují do svých závodů, do systémů udržitelnosti a spolu s nimi do inovací a zlepšování procesů. Jejich cílem je stabilizovat společnost pomocí investičních příležitostí a nadále tak zůstat u konzumentů nápojářskou společností číslo jedna. Část investic putuje do obnovy přírodních zdrojů, zejména do péče o vodu a automobily. Společnost se snaží provést výměnu svých dieslových automobilů za vozidla poháněná plynem nebo elektromobily. Jednou z investic společnosti byl nákup výrobního závodu Natura v Teplicích nad Metují. Současně buduje plně automatizovaný sklad v Kyjích. Společnost investuje, ale na své zaměstnance nezapomíná. Svým zaměstnancům vyplácí 80 % platu.

Společnost se i přes covidovou situaci drží investičního plánu z roku 2017-2020. Investice na území České republiky a Slovenska činily 2 miliardy korun. Investice nebyly snižovány ani přerušeny.

„Uvědomujeme si, že současná situace je sama o sobě velmi náročná pro všechny za jakýchkoliv podmínek, nyní i pro ty, co jsou v izolaci. Vážíme si skvělé práce, kterou naši zaměstnanci dlouhodobě odvádějí, a i toto je jeden ze způsobů, jak o ně pečujeme. Je důležité zachovat si nejen zdraví, ale i psychickou pohodu,“ říká Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC ČR a SR.

 

Zdroj,foto: coca-colahellenic.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru