Stránky na Facebooku budou mít možnost odpovídat na komentáře soukromou zprávou
Pokud jste správci jedné ze 40 milionů facebookových stránek, tohle pozitivní oznámení se týká i vás. Doposud jste na komentáře uživatelů mohli odpovídat jen dalším komentářem. Nyní budete mít možnost poslat jim soukromou zprávu.
V rámci funkce, ke které bychom měli mít přístup během několika následujících týdnů, uvidí správci stránek u každého komentáře možnost odeslat uživateli soukromou zprávu. Ve zprávě bude rovnou odkaz na komentář, aby obě komunikující strany věděly, o čem se baví.
„Zprávy se staly hlavním komunikačním kanálem pro lidi a teď je mohou využívat i podniky pro komunikaci se zákazníky. Začněte je používat a nabídněte svým zákazníkům pohodlný a osobní způsob, jak se s vámi spojit,“ nabízí novou funkci Facebook.
Souvisí s tím i další představená novinka. Spolu s uvedením výše zmíněné funkce začnou stránky postupně získávat hodnocení, jak rychle odpovídají na dotazy. Když budou odpovídat na více než 90 % dotazů do pěti minut, získají výborné hodnocení „Very responsive“.
Facebook by tím teoreticky mohl pomoci firmám snížit náklady za call centra. Mnoho lidí raději napíše otázku na Facebook než zvedne telefon. A odpovídání na jakékoliv dotazy bude přes přímé zprávy snadné.
Komentáře