Stránky na Facebooku budou mít možnost odpovídat na komentáře soukromou zprávou

Pokud jste správci jedné ze 40 milionů facebookových stránek, tohle pozitivní oznámení se týká i vás. Doposud jste na komentáře uživatelů mohli odpovídat jen dalším komentářem. Nyní budete mít možnost poslat jim soukromou zprávu.

V rámci funkce, ke které bychom měli mít přístup během několika následujících týdnů, uvidí správci stránek u každého komentáře možnost odeslat uživateli soukromou zprávu. Ve zprávě bude rovnou odkaz na komentář, aby obě komunikující strany věděly, o čem se baví.

message

„Zprávy se staly hlavním komunikačním kanálem pro lidi a teď je mohou využívat i podniky pro komunikaci se zákazníky. Začněte je používat a nabídněte svým zákazníkům pohodlný a osobní způsob, jak se s vámi spojit,“ nabízí novou funkci Facebook.

Souvisí s tím i další představená novinka. Spolu s uvedením výše zmíněné funkce začnou stránky postupně získávat hodnocení, jak rychle odpovídají na dotazy. Když budou odpovídat na více než 90 % dotazů do pěti minut, získají výborné hodnocení „Very responsive“.

very-responsive

Facebook by tím teoreticky mohl pomoci firmám snížit náklady za call centra. Mnoho lidí raději napíše otázku na Facebook než zvedne telefon. A odpovídání na jakékoliv dotazy bude přes přímé zprávy snadné.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru