23 znaků, podle kterých poznáte lidi pracující se sociálními sítěmi
Co uděláte jako první, když se ráno vzbudíte? Zkontrolujete sociální sítě? A co když uvidíte něco hezkého nebo vtipného? Okamžitě to vyfotíte a nahrajete na Instagram? Co když vás něco rozčílí? Napíšete to na Twitter?
Ano. Existují takoví lidé, kteří pro sociální sítě dýchají. Někteří z nich jsou na nich obyčejně závislí. Existují ovšem i tací, kteří za to nemůžou. Dokážete si představit, že byste se sociálními sítěmi pracovali a sledovat od rána do večera Facebook by byla vaše práce? Stejně jako u těch, kteří to se sociálními sítěmi přehání, by se pak u vás mohly projevovat následující příznaky:
- Jste znepokojení, když Facebook nezobrazuje náhled odkazu v příspěvku.
- Všechno nejlepší k narozeninám přejete kamarádům jen na Facebooku.
- Registrujete se všude, kde je to jen možné.
- Nejvíce se bojíte toho, že se vám vybije baterka.
- Vaše rodina nemůže pochopit, že vaše práce je taky záslužná.
- I v mluvené konverzaci používáte hashtagy.
- Máte účet na všech sociálních sítích a když přijde nějaká nová, hned se zaregistrujete.
- Víkendy pro vás znamenají akorát to, že můžete pracovat v teplákách z pohodlí domova.
- Přijde vám normální, že většinu svých facebookových přátel neznáte osobně.
- Dáváte si sami se sebou high five, když vám lidé osobně řeknou, že jeden z vašich příspěvků na sociálních sítí byl úžasný.
- Víte, kdy je Mezinárodní den čokolády, Mezinárodní den zvířat nebo Den ježdění do práce na kole.
- Bojíte se slova „algoritmus“.
- Slovo Engagement, které se běžně spojuje se svatbou, má pro vás úplně jiný význam.
- Někdy přemýšlíte ve 140 znacích nebo méně.
- Nové kolegy vám představují se slovy „Bude pro nás tweetovat.“
- Radujete se z nových funkcí zaměřených na reklamy.
- Rodiče se o vašem životě dozvídají z vašeho Twitter profilu.
- Tajně si děláte srandu z lidí, co mají Blackberry.
- Když vás někdo zmíní na Twitteru, tetelíte se blahem.
- Během focení už přemýšlíte o tom, jak to bude vypadat na Instagramu.
- Tajně nenávidíte přátele, kteří mají více followerů na Twitteru než vy.
- Preferujete konverzace online než pěkně z očí do očí.
- Na sociálních sítích hodnotíte různé firmy. A rozhodně to neděláte podle jejich výrobků.
Zdroj: We Are Social Media, fotografie: Flickr – Sean MacEntee,
Komentáře